Jeg får det som jeg vil

Jeg vet at jeg er en irriterende kunde. Eller, når det kommer til klesbutikker er jeg sikkert drømmekunden – jeg er jo den trofaste kunden som alltid kjøper noe. Men når det kommer til elektronikk og bla bla bla, så er jeg kanskje en av de mest irriterende kundene man kan ha. Telefonen min klikkket jo her om dagen, og jeg måtte levere den ikke på Eplehuset. Da jeg kom inn var mine første ord «Jeg holder på å dø! Mobilen min virker ikke.. Hjelp!!». De sendte meg i andre etasje og da jeg fikk snakket med noen der tok han mobilen min i kanskje en halvtime før han kom tilbake. Den halvtimen var full av angst, noe både kundene og personalet fikk stå og høre på. Jeg var helt hysterisk. Hah!

Da han kom tilbake sa han at telefonen var død og det var da jeg freaket helt ut. Jeg bare «Hvordan skal jeg klare dette?» Og han visste liksom ikke hva han skulle svare. Da jeg spurte om lånetelefon så sa han at man ikke fikk det før etter en uke, og han begynte å snakke på sånn sært språk om overganger til sim-kort og gudene vet hva. Jeg ble så forvirret at han måtte forklare alt på et lettere språk. Mihii. Da jeg hadde levert inn mobilen min og sånn sa jeg at jeg ville i hastekø. Han bare «Ja, da blir det 950 kroner». Jeg bare «Wtf, skal jeg betale for at dere har gitt meg en mobil med downs?» så hastekø ble det jo ikke. Likevel fikk jeg mail allerede dagen etterpå om at mobilen var sett på, og at jeg fikk en ny. Så i går hentet jeg den. Jipppyyy. Satte de meg i hastekø likevel eller? Ellers har de vanvittig lite å gjøre der nede, and sorry apple, i doubt thad. 

MEN NÅ ER DEN IAF TILBAKE OG JEG ER SÅ GLAAAAD!

Heidi Alexandra
annonse:

En kommentar til “Jeg får det som jeg vil

  1. Da er vi to av samme sort *flire*

    Du var nok ikke satt i hastekø, men det er relativt lite man får gjort med en død telefon man ikke får liv i!
    Så, grattis med ny telefon, heldiggrisen! :D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *