Mexico (Exclusive)

Warning: Langt innlegg med bilder av dårlig kvalitet.

Jeg var nettopp inne på min gamle telefon, og gjett hva jeg fant… Bilder fra Mexico! Ja, da jeg var på Paradise Hotel. Nå fikk vi egentlig ikke lov til å bruke mobilen, men jeg fikk tatt noen bilder før de tok den fra meg.

På dette bildet hadde jeg nettopp ankommet hotellet på Gardermoen. Jeg fikk ikke lov til å sove hjemme, fordi jeg skulle ta et tidlig fly og det ville vært veldig dumt å forsove seg akkurat den dagen. Jeg fikk utdelt mitt første brev, som faktisk var fra Betakaroten.no som ønsket meg en god reise! Akkurat her visste jeg ingenting om hva jeg hadde i vente, og jeg begynte å bli nervøs allerede før jeg dro! Haha.

IMG_1151 IMG_1153

Ja, jeg måtte selvfølgelig ha med Nima på flyet. Ville jo ikke at han skulle fryse i lasterommet. Hahah, herregud så barnslig jeg er.

Jeg husker så utrolig godt at jeg ankom Mexico City. Det var mye mer likt vanlige flyplasser enn jeg trodde.. Mexico City liksom.. Så jo såklart for meg en flyplass med uteliggere som ansatte, lol. Jeg hadde ikke vett nok til å være redd der da, enda jeg var en liten og blond jente som tuslet rundt alene med en teddybjørn under armen og en designerveske i den andre armen. Vel, det gikk faktisk bra, selv om bankkortet mitt ble sporløst forsvunnet. Ellers så var folk utrolig hyggelige der. Husker jeg mistet jakken min på gulvet, men før jeg rakk å ta den opp sto det allerede en meksikaner foran meg med jakken i armen. Han ga jakken til meg, vel og merke.

Etter mitt aller siste fly (som var forsinket) ble jeg hentet av sjåføren min, og var veldig klar for å legge meg. Men neida. Jeg la ut på en lang kjøretur og ankom hotellet mitt rundt 4 på natten.

Mens de fleste andre garantert prøvde å gjøre en siste innspurt på tv-kroppen før de sjekket inn, så min første frokost ut som dette. Fetende ble det likevel ikke, fordi det eneste jeg likte var nachochipsen. Etter det ble jeg mer bevisst på hva jeg spiste og mmm.. Meksikansk mat (i Mexico!) er noe av det beste!

IMG_1163 IMG_1167

På dette stedet bodde jeg nesten ikke i det heletatt, fordi jeg ble overflyttet til et annet hotell. Og dit dro jeg helt uten mobil. Dette stedet var veldig lite og koselig, men igjen; Liten + blond + blå øyne.. Jeg tror jeg ble bedt ut på ca. 15 dater den bittelille stunden jeg bodde der.

IMG_1180 IMG_1185

Jeg bodde på til sammen tre forskjellige hoteller. Det jeg bodde på som nummer to var det aller beste – og dit må jeg på ferie. Av en eller annen grunn begynte det å gå rykter om at jeg var en eller annen stor filmstjerne (hahaha) så jeg fikk VIP treatment og trengte ikke å løfte en finger. Når de spurte meg svarte jeg bare med spørsmålet «Hvem har sagt det?» noe som fikk alle til å tro det. Jeg hverken bekreftet eller avkreftet det. Men shieeet, så godt jeg levde på det ryktet der. Tusen takk til den som startet det liksom. Haha! Sikkert derfor jeg liker hotellet så godt. Bare gode minner…

… Vel, bortsett fra ett. Jeg fylte 20 år i Mexico. 20 år er veldig stort, og jeg var helt alene. Jeg måtte faktisk felle noen tårer da jeg satt ved frokostbordet på bursdagen min, uten noen. Jeg fikk ikke engang bursdagshilsener fra familie og venner, siden jeg ikke hadde tilgang til mobilen min. Det flotte WEB-teamet lyste opp dagen min litt da de gratulerte meg da :-)

Så, litt flere bilder bare:

IMG_1187 IMG_1190 IMG_1193

Yes, jeg er alltid så ryddig.